پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226832
واکنش ايران به ادعاي بي اساس وزير خارجه امارات
تاریخ انتشار : 1395/08/07 22:54:12
نمایش : 922
سخنگوي وزارت خارجه ايران ادعاي وزير خارجه امارات مبني بر حمله موشکي يمني‌ها به سوي مکه را از اساس مضحک خواند و به مقامات ابوظبي و رياض توصيه کرد که اماکن متبرک و مقدس را دستاويز اغراض حقير سياسي خود قرار ندهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهرام قاسمي سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزير امور خارجه امارات در خصوص ادعاي حمله موشکي يمني‌ها به سوي مکه مکرمه اظهار داشت: ادعاي حمله موشکي يمني‌ها به سوي مکه مکرمه از اساس مضحک است.

بهرام قاسمي افزود: توصيه ما به مقامات امارات و عربستان آن است اماکن متبرک و مقدس اسلامي را دستاويز اغراض حقير سياسي نکرده و براي جبران ناکامي‌ها و شکست‌هاي خود به اينگونه جوسازي‌هاي منافقانه، تفرقه افکنانه و خطرناک متوسل نشوند.

قاسمي اظهار داشت: دينداري و انس و علاقه مردم يمن به اماکن مقدسه اسلامي از وهابيون و سلاطيني که براي حفظ تاج و تخت خود بجاي تکيه به امت اسلامي به آمريکا و رژيم صهيونيستي متکي هستند، بيشتر است و حرمت حرمين شرفين را بيش از متجاوزان و قاتلان کودکان نگه مي‌دارند.

سخنگوي وزارت امور خارجه در پايان تاکيد کرد: بي ترديد کساني که مقاصد جنايتکارانه خويش را بالاتر از حرمت کعبه مي‌دانند، روز به روز بيشتر در بين مسلمانان رسوا خواهند شد.

منبع:فارس
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html